Sunday, February 07, 2016

שגית שמחה מנחת מעגלים, מטפלת ומדריכה לשמחה פנימית בטבע

שמחה להכיר לכם את שגית שמחה:

חיבור ללב ולנשמה והרבה עוצמה, אז למי שיש מוכנות ופתיחות לפתוח את הלב ולקבל, כנראה שנתתם מספיק וגם לכם מגיע לעשות רגע פסק זמן ול...ק...ב...ל. טיפול, אימון או מפגש מרפא אחר עבור עצמיכם נטו. כ...ד...א...י...

שגית-שמחה, מה מקור השם?

שגית שמחה: שמחה על שם סבתא רבה בעבר היה שמי השני. הסתתר בספר תהילים קטן. בשנים האחרונות השם מופיע בתעודת הזהות. שני שמות מחוברים יחדיו.

מה התהליך שהוביל אותך לעיסוק בהנחיית מעגלים וטיפול והדרכה לשמחה פנימית בטבע?

שגית שמחהכמורה לשפות בתחילת דרכי (ערבית בצבא, עברית בארץ ואנגלית בח"ול), הבנתי כמה תקשורת היא דבר מהותי וחשוב, רק בשלב מתקדם הבנתי לעומק, שהתקשורת הכי מהותית היא עם עצמי כדי להיות במיטבי ולתת לזולת את מה שהוא בדיוק צריך (ולאו דווקא מה שהוא מבקש, בתאום עם האדם ובהסכמתו כמובן). עברתי דרך ארוכה מלרצות את הזולת ולהיות בשבילו, וקצת או יותר מקצת לשכוח את עצמי, מה שלא הועיל לא לי ולא לזולת. למצב בו אני קשובה פנימה לעצמי ויודעת בדיוק מתי נכון מה, ותמיד אפשר לשאול במידת הצורך. מרגישה ומדייקת. וזאת חידדתי ומחדדת בזכות שיטת האימון הרגשי, שאותה אני מתרגלת עבור עצמי ועם מתאמנים ב-4 השנים האחרונות. וכמובן לומדת יותר ויותר לשאול את השאלות הנכונות ברגע הנכון. ולומדת ומלמדת לנשום ולהרגיש מבפנים את המילים הנכונות. חיבור לגוף, לנשימה, לנשמה, לרצון מהלב.
חייתי יותר מעשור בשוויץ, הירוק בשוויץ, והשלווה חיברו אותי לטבע שלי, לשלווה הפנימית, לשמחה הפנימית, לתובנה שהכל אפשרי. כל פתיחות הלב הללו עזרו לי להבין שממורה לשפות אני הופכת להיות מטפלת רב-תחומית, נוגעת ובנוסף, מאמנת ומדריכה, שאת הידע שואבת מבפנים, מהגוף הרגוע והאוהב.  הפתוח לחדש.
בשנים האחרונות החלטתי ללכת עם הלב עד הסוף, ולקבל במאה אחוז שזאת אני: מאמנת, מטפלת ומדריכה לשמחה פנימית בטבע. ופתאום במהלך הכתיבה עלתה תובנה שגם עכשיו אני  מורה המחברת את האדם ללב שלו ולרצונות שלו במדוייק, דרך חיבור לגבוה שלו, דרך הקשבה ודיבור מהלב, מורה קצת שונה ממה שהייתי לפני 20 שנה. מורה רוחנית, מורה שמראה שחשוב לעשות חיבור לקרקע ולאלוהות בו זמנית, שניהם חשובים. גוף-נפש-נשמה  זו יחידה אחת, ולחבר לשם באמת זו עבודה רגשית, לפתוח את צינור הרגש, להתחבר לכל הרגשות, ולהיות במצב. לקבל את הרגשות שעולים בכל מצב. לתת לרגש את המקום שלו. לא להדחיק, כי אז נצבור כ
אבים בגוף, שעשויים להפוך למחלות. חשוב לתת לרגש לצאת החוצה.

מהי מטרתך?


שגית שמחה: מטרתי היא לחבר אתכם לעומק השמחה שנמצאת בכם,לחבר את האדם הפתוח לשינוי, מלחזרה למקורות, לאני הפנימי הכי אותנטי שלו, דרך עבודה פנימית וקילוף השכבות.
לגלות את היהלום שבכל אחד מאתנו, ולממש, ליישם , להוציא לפועל, צעד, צעד את כל הרצונות מהלב. לחבר כל אחד מאיתנו לידיעה פנימית שקיימת בתוכינו, שעוזרת לנו , להתגבר על פחדים , להחליט וליצור. להשקיט מחשבות, כדי לדייק רצונות. ולהתחבר לשמחה הפנימית האמיתית שנמצאת בתוך הלב. הרצונות האמיתיים, העשייה מהלב, הדיוק בעשייה, עבור עצמי =עבור הסביבה, הם שמחברים אותנו לשמחה הפנימית האמיתית. 
ליצירת קשר:

אבסורד פרויקטים askabsurd@gmail.com  







No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.